1396-10-09 09:04
1177
0
48498
مدیر اصلاح طلب اداره آموزش و پرورش کردکوی:

خسارت ها و چالش های فتنه ۸۸ قابل بخشش نیست/ هر کسی به رهنمودهای رهبری توجه نکند فتنه گر است

مدیر اداره آموزش و پرورش کردکوی گفت: خسارتها و چالشهایی که بواسطه آشوب های خیابانی فتنه سال ۸۸ برای نظام پدید آوردند قابل گذشت و بخشش نیست.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ امید شهریاری در آستانه یوم الله 9 دی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه انتخابات یکی از نشانه های تبلور جمهوری و استفاده از نظر آحاد مردم در تصمیمات کلان کشور است، گفت: انتخابات فرصتی است تا کشور را از حالت دیکتاتوری و تصمیمات فردی دور کرد که به نوعی باید گفت این از افتخارات نظام اسلامی ما است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت افزایی، اظهار داشت: نفوذی کسی نیست که کشت و شلوار بر تن کرده و کراوات زده و ظاهری غربی دارد بلکه ممکن است نفوذی فردی با چهره ای موجه باشد.

عده ای به ظاهر موجه در سال 88 به اصل نظام توجه نکردند

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی با عنوان اینکه فرد نفوذی در چارچوب نظام خود را فردی متشرع نشان می دهد و تیشه به ریشه دین می زند، افزود: عده ای در سال 88 به ظاهر انسانهای موجهی بودند اما به اصل نظام توجه نکردند و بر آن خدشه وارد کردند.

شهریاری با اشاره به اینکه تمامی جناحها بجای اینکه درگیر بازیهای سیاسی شوند باید به اصل نظام فکر می کردند، گفت: اگر جناح چپ و راست، جناح اعتدال و دیگر احزاب سیاسی مختلف دقت کنند که اگر اصل نظام و ولایت فقیه وجود نداشت این احزاب هم وجود نداشتند، چرا که به برکت این نظام و ولایت فقیه است که تمامی احزاب وجود دارند.

تمامی احزاب سیاسی باید این بصیرت را می داشتند

وی با تأکید بر اینکه تمامی احزاب سیاسی باید این بصیرت را می داشتند، خاطرنشان کرد: 9 دی در درجه اول بیعت با نظام و بیعت با رهبری است لذا هیچ حزب و جناحی نمی تواند اعلام کند من با 9 دی مشکل دارم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی با بیان اینکه، باتوجه به اینکه احزاب مختلف تحت لوای جمهوری اسلامی ایران موجودیت گرفتند اگر حزبی اعلام کند من با 9 دی مشکل دارم آن حزب به کلی زیرسوال خواهد رفت، افزود: همه باید در چارچوب بیعت با رهبری و بیعت با نظام این روز را گرامی بدارند و حضوری درخشان و دندان شکن داشته باشند.

اصلاح طلبان مطمئنا به ولایت فقیه اعتقاد دارند

امید شهریاری با اشاره به اینکه جناح چپ و یا همان اصلاح طلبان مطمئنا اعتقاد به ولایت فقیه دارد و باید داد بزند و ثابت کند که قبول دارند، اظهار داشت: جناح راست و یا همان اصوگرایان که مدعی ولایتمداری هستند هم باید به جذب حداکثری بپردازد چرا که دو طرف باید در حلقه و چارچوب 9 دی فعالیت داشته باشند.

وی با تأکید براینکه خسارتها و چالشهایی که بواسطه آشوب های خیابانی فتنه سال 88 برای نظام پدید آوردند قابل گذشت و بخشش نیست، اذعان کرد: دایره افرادی را که به نظام توهین کردند را گسترده نگیریم و بدنبال جذب حداکثری باشیم.

کدام مسلمان شیعه ای به عاشورای امام حسین (ع) توهین می کند؟

مدیر اصلاح طلب اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی با اشاره به بی حرمتی های فتنه گران در عاشوای سال 88 گفت: کدام مسلمان و شیعه ای را می توانید پیدا کنید که از بی حرمتی های فتنه گران در عاشورای 88 خوشحال شده باشد؟

وی تصریح کرد: هیچ اصلاح طلب مسلمان و شیعه ای هیچگاه قبول نمی کند به اعتقادات مردم در روز عاشورا توهین شود.

شهریاری متذکر شد: افرادی که در فتنه سال 88 به عاشورای امام حسین (ع) بی احترامی کردند کسانی بودند که با اصل نظام مشکل داشتند و اصل نظام را هدف قرار داده بودند.

هر کسی به رهنمودهای رهبری توجه نکند فتنه گر است/فتنه 88 را محکوم می کنم

این مقام مسئول با بیان اینکه هر کسی از هر جناحی به اصل نظام و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب توجه نداشته باشد فتنه گر است، تأکید کرد: افراد بی بصیرتی از هر جناحی در فتنه سال 88 رفتارهایی انجام دادند که از نظر مادی و معنوی آسیب های زیادی به نظام وارد کردند و دشمن شاد کردند که بنده آن را کاملا محکوم می کنم.

وی اظهار داشت: هر کسی که بخواهد عنوان کند اصلاح طلبان فتنه 88 را محکوم نمی کنند من مخالف آن هستم  به این دلیل که برخی از اصلاح طلبان فتنه 88 را محکوم نمی کنند چرا که بر این باورند که مسئول اتفاقات رخ داده در فتنه 88 اصلاح طلبان نبودند.

شهریاری با اشاره به اینکه حماسه 9 دی بحث اصل نظام است، افزود: هر جناح و تفکری باید بدنبال جذب حداکثری هواداران هر جناحی در چارچوب این حماسه ماندگار باشد.

کارکنان آموزش و پرورش در مراسم یوم الله 9 دی شرکت خواهند کرد

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی یادآور شد: اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی در راستای گرامیداشت حماسه یوم الله 9 دی برنامه های مختلفی در حوزه دانش آموزی و فرهنگیان برگزار می کند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی همکاران ما در اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی در مراسم گرامیداشت 9 دی حضوری درخشان و تأثیرگذار خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.